Thank You

28 August 2011

shopping.raya

pagi pagi dah makin malas nak bersahur sebab x de sape nak bersahur bersama,mak abah pergi qiamullail.kakak mmg jenis yg x bersahur.perghhh! makan lauk je without nasi. >.< kalau dulu dekat asrama,kejutkan dyorang semua,gosok gigi,lepas je gosok gigi mana yg x bangun lagi,dipaksa bangun jugak.melainkan dyorang kata dyorang x nak sahur.haha.kejam right? auuu <3 i miss that momment.tunggu next year lah ghomannye :>

bangun terus mandi then siap2 nak pergi sogo.I've set my mind that sogo was crowded.and YES! memang sangat crowded. iskk! pening! mcm semut bhaii!! dah naik kat ladies punya terus carik jeans 2 baju satu.OMG! for the first time aku beli baju yg berharga RM71.80.x caya derr. >.< pastu pastu beli seluar jeans voir dengan diesel.total up dgn kakak punya RM 325.huiisshhh! >.< lagi unbelievable! haha.dah dapat ape yg aku nak,carik mak then mak kata nak jalan2 tgk bag.hish! x larat aku derr,beg kalau lawa x pe lah,ni warna pun x menarik perhatian mcm org tua,belum tgk harge nye? mencarut carut bhaii!! >.<

okay aku bersendirian mengharungi pelbagai ragam manusia di LRT bandaraya.nasib baik aku pilih koc yg hujung sekali,kalau x berdiri lah aku smpai LRT titiwangsa.demikian lah sudah berakhirnya kisah saya pada hari ini,bosan? ye memang! sebab aku dah semakin malas nak update blog.cakap pun dah merapik rapik.hishh >< *mood:lapar

No comments:

Post a Comment