Thank You

19 August 2011

someone

hati berasa x keruan bila terdengar suara dia.apakah itu petanda dia adalah pengganti kpd yg lama,i'm sorry because I'M IN LOVE WITH YOU.you such a funny little crazy boy but kau pandai kan curi perhatian aku? untung nye sapa yg dapat kau wahai ............... . hihi. x kenal kan? biarlah,hanya org tertentu je tau isi hati aku pada dia.

kau x perasan ke yg aku selalu pandang kau dari jauh mengharapkan kau untuk berborak dgn kau.itupun cukup bermakna bagi aku,cukup lah 2 tahun aku menahan rasa setia aku ni pada dia, ada ke dia bagi respons? x de kan? bodoh lah kau Lily =,= tapi maaf kalau perangai aku ni membuatkan kau rasa rimas sebab kau lah pengganti dia yg lama.its true,you're the one <3

aku mengharapkan perasaan kau juga sama seperti apa yg aku rasakan sekarang ni.bak kata Yaya 'bagus lah tu,dua dua degil.tunggu masa je tu' hahaha.bukan tunggu masa cume aku x dpt terima mana2 lelaki dlm hidup aku buat masa sekarang sebab alahaaaii~ x yah lah cerita kat sini.tu cerita yg dah lama berlalu dan ia tak akan berulang lagi.I promised.yg ada sekarang kau sorang je seriously,aku x dpt larikan pandangan aku dr kau setiap kali terserempak ><

No comments:

Post a Comment