Thank You

03 September 2011

raya ke6

cuti raya pun dah habis,masanya untuk hostelite person pulang ke penjara pada hari Ahad yang sangat membosankan.Am I right? >< booooooo!!
harini abah kata balik lambat because jalan ke Seremban dan dari Seremban x jammed.bole caya kerr?? dah la Seremban tu famous dengan jammed yang sangat membosankan.HAHA
beg dah packed awal2,baju dah iron,barang2 keperluan ada kat dlm kereta.uwuwuwuw >< x dapat nak beraya dah.sumpah rumah budak budak Convent aku x singgah punn raya ni.haiissshhh ><

anak dara supposed to bangun awal pagi but NOT ME,bangun pun pukul 10.30.apedaaa~ x boleh kawin tau cenggini.haha.okay okay bangun pagi terus cari makanan,sebab semalam bad mood (mogok) smpai x nak makan lansung.hish >:( tensyen je aku semalam.

dah la penat lagi di ajaknye beraya sakan,dah la berjam jam kalau dpt borak.pergghhh! BORING~~


____________________________________________________________________________

Rabu nanti ada Sambutan Hari Raya kat TTJ,x tau lah apa ghomannye nanti ann,semua bergaya sakan lah but NOT ME.malas lah nak bergaya sakan,sape nak tengok? haha.aku bawak baju cotton dengan pakai tudung hitam je,bawak je pashmina but kalau rajin aku pakai laa.haha.aku dah la x tahan dengan cuaca panas sekarang ni.

KENAPA LAH MALAYSIA PANAS??!! ><

kasut pun aku dah decide dengan Wani,'pakai sandel je la weiihh' and she said 'OK' see! nak bergaya pun bertempat jugak laa.just wain and see sape yang pakai high heels kat skola.ade kerr yg nak tengok? nak tayang kat balak je better x payah ann? haha >< ape lah, nak couple dengan budak sekolah sendiri.

bukan dah dimaklumkan awal2 lagi ke,SEKOLAH ADALAH TEMPAT UNTUK MENIMBA ILMU??
loser je yang buat sekolah tu bosan.haha.school is FUN! haha



understand?? okay disini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN <3





No comments:

Post a Comment