Thank You

27 March 2011

jangan lah suruh aku balik lagi dah kalau aku balik ni asyik kene marah je keje nye.Every weddings should be the happiest day for family but not me.NOT ME! time wedding tu jugak lah aku banyak buat dosa dengan mak abah.selalu kene marah so aku melawan lah balik.
harininya pulak aku sakit perut,Jaja pulak kacau aku tidur.mmg bad mood memanjang je kan.dengan bilik yg bersepah dengan beg dyorang yg terkumpul segala baju bergentel2 tu,baju pengantin,cadar ,bantal lebihan,beg baju nenek.aduhai (!) memang aku tensyen sebab aku x dapat belajar dengan senang..sial (!) == 
dengan anak kq Awin yg kurang ajar tu.aduhaiii!! kalau boleh aku nak sepak je mulut anak dyea tu.dah la kurang aja.pukimak dyea laaahhh(!) hisssshhh! semua bende dyea amek nak banyak je kuantiti nye.dyea pikir bayar guna daun? guna kertas? guna duit lah ngok! == hish! tambah dosa je aku ni! lebih baik aku diamkan diri. ><

No comments:

Post a Comment