Thank You

17 March 2011

17 March 2011

Memangnya hari ini aku diantara orang orang yang terawal bangun dalam family aku.haha.ye lah semalam bukan main bantai tidur dari pukul 5 ptg sampai 11 malam.langgar maghrib dgn isyak.MasyaAllah! insaf lah wahai Lily Syahida

bangun pukul 8.30 terus pergi dapur bukak peti ais.tapi ais kosong jugak yang aku cari dulu.hahha budak pelik.just tengok je apa yg terkandung dalam peti ais tu.nothing.kesian.lagi kesian bila dah dapat makan.perh! melahap bihun goreng sampai 3 kali tambah.gemuk lah kau lily~ haha ><

pergi OngTaiKim Sentul beli barang keperluan kat hostel nanti.almaklumlah hari ahad balik KL pastu esoknya nak balik Seremban pulak.mana lah sempat.eceh eceh! macam aku pulak yang kawinnye ann,sampai busy memanjang. ==

jadi hari ini aku bertekad untuk luang kan masa yang lebih depan laptop.bukak facebook macam haremmm je ann lembab mcm siput yg nazak dah.cis betul! haihh~ and then bukak twitter sbb ema online,pastu mira online pastu fazira si budak matang online akhirnya hanni online.

semua merapik je dalam twitter yang akhirnya semua 'SILENT'.no tweets at all.haha.thats us.noisy for a while.==' pelik betul!
and right now i'm missing my dormmates.i miss you guys so much! 
okay Lily,cool~ haha

esok satu family pergi Kedah.akad nikah kat sana hari Sabtu.so agaknya sapa lah yang jadi mangsa family  photographer ek? of course lah AKU (!) haihhh~ x pe x pe.nasib baik abang aku sendiri yang kawin.kalau orang lain memang tarik muka lah kan.

Semoga Allah memberkati majlis perkahwinan Abang sulungku pada 20 dan 27 haribulan Mac tahun 2011.Limpahkanlah kebahagiaan and teguhkanlah rumahtangga dengan penuh kasih sayang sehingga ke anak,cucu,cicit dan generasi akan datang.
amin~

baik tak aku hari ni? sokay and one more thing,doakan juga kepada mangsa-mangsa Tsunami di Jepun.kesian gila tengok negara dyorang.hancur lebur kot.yang aku nampah hanyalah sampah sarap je.nauzubillah~ :)

No comments:

Post a Comment