Thank You

16 April 2011

i'm sick of it


balik kampung ingat kan nak chill and membuta 24 hours but semalam (jumaat) otw to KL dapat pulak demam.
pagi tu memang dah sakit tekak and selsema dah tapi x terlintas di fikiran nak TERdemam pulak kan? who knows kalau kita demam sekali pun.so aku malas nak ckp ngan mak abah yg aku demam,I just said that 'alah flu biasa je.lepas tidur ni okay lah' ni aku cakap tym 5.30pm hari jumaat.

but bila dah dapat tidur.perh! memang x hengat dunia.aku tersedar sekejap bila kaka balik dr kerja.maybe dlmp ukul 10 camtu kot.pastu sambung tidur balik sebab pening gila nak mampus.bangun-bangun mak dah siapkan roti,air milo disertakan dengan panadol kat tepi katil.

mak pesan kat aku (time ni tersedar 100% sebab makanan kat tepi katil) 'lepas makan ni,makan panadol,lepas kuliah subuh mak suruh abah hanta gi klinik tau' awww~ makanan dah tersedia apa lagi,NGAP aje lah kerja aku~ haha

x boleh tidur pagi tadi,so aku berkeputusan untuk online sepanjang masa.hujan plak tu! haihhh~ dah la demam,sejuk pulak tu menggigil lah ann.apa lagi TIDUR!!! hahaha
nak kata kan on this saturday lah merupakan hari yang paling lama aku tidur ,almaklumlah orang sakit memerlukan rehat secukupnya D

thats all.ahah! tadi pergi klinik doktor cakap yang aku ada menghidapi demam and also low blood pressure.he said I should take 100+.kene amalkan minum selalu bende alah tu.hmmm~ orang kaya je lah yg mampu buat mcm tu.kalau aku sekali-sekala je laaah ann.hahahaha

jangan terkejut bila aku bawak ubat yang ful in 1 plastic bag ke hostel/kelas.kalau x habis ubat tu sure 100% kene bebel ngan abah on the next week.haha

No comments:

Post a Comment