Thank You

03 February 2012

WAKE UP PEOPLE

sedarkah anda semua tentang kiamat,agama islam dan semuanya yang berkaitan dengan diri kita. sedar tak? perasan tak yang setiap benda ada yang sedang merakam.kita ni kecil ja.apa yang dirasa dalam hati semuanya Dia tahu.ALLAHUAKBAR!

BAYANGKAN LAH (ttup mata dan tenangkan diri dengan menghembuskan nafas perlahan2) *p/s:biarkan seseorang membacakan ini untuk anda*

bayangkan ketika mata anda terpejam, anda dalam perjalanan pulang kerumah membawa sesuatu untuk ibu anda dirumah.anda memegang beg tersebut dengan erat mengharapkan senyuman dari ibu tersayang.

apabila melalui jalan ke rumah,anda melihat dihadapan perkarangan rumah terdapat banyak kereta dan saudara mara datang.anda rasa tidak keruan terus berlari kearah rumah dan apabila sampai saja di muka pintu terdengar sayup sayup 'YAASINN~' dan terlihat sekujur tubuh di tengah tengah ruang tamu yang dilitupi dengan kain batik.
anda memperlahankan ayunan langkah menuju ke sekujur tubuh tersebut,ahli keluarga yang lain dilihat sedang menenangkan diri anda.apabila anda membuka kain tersebut,terlihat wajah seorang yang amat kamu rindui dan sayangi iaitu IBU anda,anda menggigil mencium dahi ibu dan meletakkan bungkusan yang istimewa ke tepi.

apa perasaan anda bila peristiwa ini menjadi kenyataan? muhasabahkan diri anda kerana Allah itu Maha Besar. :)

No comments:

Post a Comment