Thank You

31 December 2011

Last Sturday of 2011

hari ini will be the happiest moments for Mariam's family..Congratulations babe! okay let me story from A to Z.shall me? okey DONE! pfft!

bangun pagi mak kejut nak pergi breakfast ke taknak,ofcourse lah TAKNAK sebab mimpi aku sipi sipi je nak habis,pergi kacau buatpe? tidur balik.haa! kan mimpi aku dah hilang.acano ni? terpaksa bangun.okay bukak tudung saji,NOTHING,tengok dekat dapun,NOTHING.bukak icebox ,NOTHING..hurmm~ duduk depan TV,dah bosan pergi online.

pukul 12.30 camtu,prepare nak pergi wedding dekat dewan JKR dengan rumah mariam.siap siap pakai baju pink,bawak dslr pergghh! macam mak endon je aku.pfft! aku x secantik dan sehot korang bila keluar,wat lek wat peace katakan.easy to move lagi style babe.
nak tengok gambar ada dalam fb.lantak korang lah nak tengok cemana eh.heh~ *pemalas punya Lily*

around Zohor smpai rumah mariam,first aku nampak mariam berbaju cokelat dan diana berbaju biru.okay fine! makan makan TIBA TIBA mimi pulok sampai berbaju pink cair.nasib baik x sama dgn aku tokk.hahhaa~ gelak gelak,lepak dalam rumah membatakkan diri kat sebelah kompang.actually aku x suka berdiri kat situ sebab panas dan bunyi kompang yg sgt kuat.aku tak suka,tapi sebab KAWAN SEJATI katakan,join je lah,ada budak kompang tu muka semacam Zizan Raja Lawak pun ada.pergghh! style lah gila!

then balik dr rumah mariam dalam pukul 5 mcm tu,upload gambar kat rumah diana.lepas kejap smpi 6.30 baru gerak balik rumah,penat and have fun lah hari ini.unforgettable memories with my beloved friends wehh,seriously aku rindu yg lain lain jugak wehh :'( kalau boleh aku nak menjerit skrg ni. balik rumah,tunggu bas dah sejam.smpai apa lagi azan Maghrib.

That is The end of my saturday :') have fun but sorry gambar tak ada sebab malas nak upload.kalau nak tengok dijemput ke facebook saya ---> Lily Chloride :)
thank you very much 2011

No comments:

Post a Comment