Thank You

06 December 2011

happiness

NOW I'M FEELING LIKE THIS! :

it is all about chatting with HIM <3
actually suka suka je cuma aku terasa enjoy bila dia layan aku.YEAH!!

meh aku cerita dari A to Z.hahaa.cenggini,alkisahnya

dari pagi aku bosan,jadi aku memasak dgn abah nak hilangkan bosan.lepas masak tu penat dan aku terasa bosan balik.so aku online.
aku mcm biasa baca wall,semua post2 facebookers yang semakin menjadi2 tu pastu aku like lah ade post abg ni dekat KMS punya.
dyea bagi Salam Ashura.wow! dyea post dekat wall aku tau.
*berbunga-bunga *
then aku post balik kat wall dia,ktorang pun borak borak.for the first time aku terasa best berfacebook ni sebenarnya.hii~ i like!
sebenarnya dari awal lagi aku minat abg ni sbb dyea pandai and baik.hihi.angau aku bila dpt bergamba sebelah dia.hahhaa~
duhhh~ teringat masa english tour tu lah weh.hensem doe dia ni.

then dyea off,dia kata dyea tidur 2 jam je,okay :'( my time is over lahh.bagi lah dia rest alahai kau ni lily.mengada ngada.
then wani online chatting dgn dia pulak.pastu yaya pulak tegur aku,dyea tanya aku jealous ke tak.aku ckp je lah TAK sbb aku dah chatting dgn abg tu terlebih dulu.hihi.kesian but its okay lahh.dia nak tidur pun kau nak sedih pehal?

btw thanks sbb lyn junior yg mengong mcm kte ni.haha.THANK YOU FOR MADE MY DAY,BRO <3

No comments:

Post a Comment