Thank You

01 December 2011

boredness

ay ay captain! haha. OLLA! meet Lily,i just came back from HoHoHolidayyy.hahaha.from KL to PENANG straight away to Langkawi and I just came back here,KL! i'm home! lol

byk experience yg aku dapat kat sana,bawak balik kenangan,fosil from pantai chenang,chocolate from hj ismail roup and some cenderamata.hihi.syiok habis lah siot! pergi dgn family dpt semua benda yg aku nak cuma 1 thg yg aku x bapa suka bila,aduhai.malas sungguh nak menaip sejak kebelakangan ni..its okay lah.close that scene.!

** DUSH! **

erm ape nak update eh hari ini.ouh okay,let me share a stor about what am I doing AFTER the vacation.alright?
balik je dari penang semalam,aku marathon movie yg dibintangi oleh syamsul yusof,oh yeah.quite embrassing when i want to say that i fall in interest ,ehemm not fall in love okay with him.lepas tgk aku bukan tomboi punya lah mata aku ni tgk perfection je yg ada kat lelaki yg bertubuh sasa+bersuara romantik.wow! lepas tu punya lah aku carik citer cite dia like bohsia,kl gangster and so on.klaka sungguh bila difikirkan balik.dush!

and then layan cerita mr popper's penguin smpai pukul 1 pagi,and hari ini aku bangun lambat sambung tgk cerita the smurfs and di sini ada hantu.cerita yg plg bodoh skali yg pena aku tgk.huuhuhu.. >< tu je kot yg aku nak taip.x de mood nak fikir pepanjang.haha.KBAI!

No comments:

Post a Comment