Thank You

22 July 2011

wohooooo!

selama 2 bulan (agaknya) aku x update blog,semua pasal asrama.haisshh! busy.banyak bende yg berlaku n kalau cerita kat sini pun tak akan habis punya derr.yg paling ketara RAMAI yg mengatakan AKU DAH GEMUK.okay fine! dengan ini aku mengishtiharkan bahawa aku nak turunkan berat badan dibulan yg mulia yakni Bulan Ramadhan.

lagi beberapa hari lagi kita nak sambut bulan yg penuh dengan rahmat.so this year merupakan tahun pertama aku puasa WITHOUT parents.sudah pasti aku akan menangis.chill~ nama pun anak last,mesti lah anak manja :>
dengan examination time 22 august! omg! THAT IS MY BIRTHDAY! so aku bertekad aku nak perform well sempena dgn bday aku. x pe,semua yg berlaku pasti ada hikmahnya.

hari ni jumaat (22 july) aku baru balik dr seremban terus smpai KL,dlm fikiran aku nak ONLINE!.oh yeah. dapat pun.pastu pergi carik buku chemistry (Nilam Publication) memang susah nak carik tapi buku tu jugak aku PERLU ada sebab buku lama aku dah HILANG.kimaksss!! benci nyaaa!!
then pergi jusco beli seluar track dengan tuttt~~ hehehe! jumpa Diana tauuu~ kawan lamaku! hehe!

pastu carik barang asrama sebab esok (sabtu) mak abah x de,dyorang semua balik muar,ermmm~ macam biasalah,bila aku balik,x de sapa2 yg sambut.aku je yg terhegeh2 nak balik kl nak jumpa dgn family aku tapi dyorang? ermm~ malas ah!

aku bertambah sedih lagi bila aku dapat tau yg MAA masih smoke.ermm~ seriously selama ni aku msh sayang kau tapi bila dah tgk perangai kau dah semakin teruk mcm ni,aku sedih tahap gaban doe! sapa je yg paham perasaan aku yg setia tunggu kau ni? bodoh kan? sumpah bodoh! hish! lantak kau lah lepas ni.kau yg mati bukan aku.+____________+

esok pergi TS nak tgk Harry Potter dgn Diana.hopefully Harry Potter dapat mengubat rasa sakit hati aku ni.hish! benci! sumpah aku benci bila hidup mcm ni.terasa terbuang doe! =,=

No comments:

Post a Comment