Thank You

10 June 2011

perrgghh!

harini puasa untuk hari ke6.4 days left.bangun pukul 5,makan roti je arh dgn air.sudah cukup.
bangun lambat lah ann sbb smalam tidur 4 jam je.bantai smpai pukul 11.haha.lambat nye.ape lah anak dara bangun lambat =.=

online pastu bila masuk zohor,solat as usual.pastu baring baring kat atas katil.aku rasa mcm x bernyawa dah bila cuti pepanjang ni +______+ layan novel kejap.eceh! aku bayangkan aku dlm tu lah.eyyy! sekeras batu aku ni pun hati tetap layan novel gak auu.bytheway boleh aku perbanyakkan jumlah nilam aku yg dah lama aku tinggalkan.haha

pastu tgk TV.(memang x menarik perhatian aku) balik bilik layan lagi novel.haiissshhh! homework jgn ckp lah an bila dah ade novel.mmg terperap dlm bilik je ah aku,menunggu masa untuk pulang ke jail balik.omg! x sabar nak jumpa ana,sue,ain,kiela,zana,ainie,nabila,ainul,wani,yaya n qaqa! perrggghhh!

msti banyak cerita ann bila bukak skola nanti? except ME! memang zero.0.no story about holiday.aisshhh! lantak ah.aslkan aku tau yg aku betul2 dah berubah.ehemm~ naik skola nanti ade orang tu pakai spec baru tau.haha. >.< bangga ah tu? mesti ah! haha

sekarang pukul 7:00pm,menunggu masa untuk berbuka je sekarang.
tadi kq nisa text,UKISS KAT PAVI! herrmm~ x heran lah sangat.malas lah nak berKPOP sgt.mcm dah kureng sikit lah tahun ni.lain lah kalau MBLAQ buat free concert.SURE aku pergi! haha.takat Ukiss yg baru ni mcm x minat sgt laa.minat Eli sorang je tauu <3

blablabla! membebel sorang sorang,sebab otak mmg dah beku 100% and tepu dah.aku dah muak dok rumah,semua bekerja,mak as usual lah merayau kot.ntah laa~ celik mata dah hilang tu dikirakan merayau jugak la annn? haha!

No comments:

Post a Comment