Thank You

05 June 2011

Kenduri Tahlil arwah kat kg

olele~ balik kampung igtkan x best.haha.actually i'm enjoyed it.smpai je kg mak terus kne buat kerja,so do abah.ktorang 3 beradik+kq aishah,my kaka ipar ronda ronda bandar Muar,carik mee bandung yg boleh meninggalkan 1001 kenangan.lol.

makan makan smbil sembang2 then balik,semua dah kenyang so x buat apa2.dyorang tadi kat rumah makan ikan besar! ayam besar! senang cerita makan besar lah.sapa yg bawak?? abah jugak yg bawak.I LOVE YOU DAD! tapi kan ade ke patut atok (nenek) kata makcik aku yg penat? whatthehell? ktorang ni sampai2 terus kne buat kerja kau x pndg pulak.SELFISH!

esoknya (smlam) bangun pukul 8.30.semua dah kemas kemas.so aku pun rushing lah mandi.then tolong cucukkan satay buah,then buat fruitty puff.semua semua lah kecuali BUKAN AKU YG MEMASAK.tolong cenggitu boleh lerr.hahhaaa~ yg x menahannya AKU X DAPAT CUPACAKE! shittooo~~ aku nak.it seems delicious.tape tape.tengok lah kalau ade masa aku try buat.keke~ ape lagi kat rumah Mak Uda aku kat PJ lerr.kekeke~

sebelah paginya kaum lelaki,ade break time zohor,dapat jugak ahh makan.i like the rojak salad.pedass~ hahhaa~ then kemas kemas.sebelah petang nenek nenek pulakk (kaum perempuan punya turn) habis semua tu dlm pukul 5.30 jugak laa,.perhh! ngantuk + penat siot! memang habis kemas tu,mandi mandi.rileks jap before balik KL.perh! memang bergegar lutut aku wehhh.penat x terkata lah ><

bertolak pukul 8 jugak lah camtu kan,jammed perh! memang stress gila aku dok dlm kereta.sakit tengkuk pun ade gak.benti kat petronas 2 kali beli kopok je kerjenya.hahaha.smpai KL pukul 2.cuci muka terus tidur.x menahan dah.mata nak extremely berat nak mampus.haha :)

No comments:

Post a Comment