Thank You

06 June 2011

double A

even dah 2 years passed ago aku ttp rasa bersalah trhdp kau.aku igt kat kau bile aku log into fb aku ternampak status update kau,aku bukak picture kau and i'm really missing you right now.but apa boleh buat masa menghalang aku untuk buat sedemikian. :'(


bila aku baca quotes ni,aku sedar sebenarnya apa yg aku buat. semuanya AMAT betul sekali and bende tu memang aku tgh alaminya sekarang.
I'm sorry for everythings.bende ni hanya sekadar quotes biasa yg boleh menyedarkan diri aku.I will appreciate ones that love and adore us.

Ignore the ones that adore us and adore the ones that ignore us.
love the one that hurt us and hurt the ones that love us

YaAllah! apa yg telah aku buat ni?? kenapa lah aku masih igtkan dia lagi ni?? 2 tahun dah?? aduhh!
and for you,i'm sorry for loving you and i cant forget you right now.i'm sorry once again.kau igt kita clash mcm tu jekea? fikir sikit yea,clash pun pasal studies okay,tu bukan perkara yg aku relakan.omg! x sangka smpai sekarang msh segar igatan aku pasal kau.text yg kau dah bagi,lagu yg kau bagi and also the momments we together.

SORRY :'( aku dah sedaya upaya utk lupakan kau dah but dalam masa yg sama aku kenal mana kesilapan aku.
sekarang pulak bila aku dah kenal,ia membuatkan aku fobia dgn mana2 lelaki dah.thanks for everything.



mungkin orang kata cinta monyet tu x bawa ke jinjang pelamin but kalau dah setia ,IT WILL :) tambahan lagi,dia org petama yg betul2 aku jatuh hati.ohhh! memang susah kan? okay i'll try my hardest i can to forget him eventhough i know i'm still missing him right now.i'm sorry :?

No comments:

Post a Comment