Thank You

28 May 2011

Nur Masturah bt Ayub Khan


I MISS YOU SO FREAKING DAMN MUCH! <3

Masturah kau tau x betapa rindu nye aku ngan ko?
ko tau x dah 10 tahun kita kawan tapi kita x pernah gaduh seteruk mana pun kan?
Kau betul betul BESTFRIEND FOR LIVE aku wehh.
aku menangis tau bila ingat kan momment kita dulu kat sekolah rendah.
perkara yang memidahkan kita dulu pun pasal result UPSR dlu ann?
weh I MISS YOU doe! sumpah aku ckp aku nak jumpa kau aku nak peluk peluk kau.
x sangka dah 10 tahun aku berkawan dengan kau memang aku x sangka.

dengar sini baik2 (even aku x de nombor baru kau x pe ,aslkan kau simpan nombor aku.)

Aku doakan kau berjya dlm hidup kau,jgn lupa aku bila dah besar nanti.jangan lupa jugak setiap momment yg kita lalui bersama tau.  LOTS OF LOVE <3


No comments:

Post a Comment