Thank You

27 May 2011

hoooolidayy

setelah seminggu struggle for MidTerm and finally,HERE IS IT! The time we should use is wisely;

HOLIDAY (!)

Firsty,let me talk about MidTerm Exam's week. :)

exam PPT berlansung dari 18/15 smpai 26/5.first exam is BM as usual,on the next day is Physics followed by Sejarah and then cuti mingguan :)
hari isnin sambung dengan kertas chemistry dengan agama (1),Selasa,also we called a Votech Day paper ADD MATH yang sangat menakutkan,selepas rehat sambung paper agama (2).Rabu memandangkan baju PBSM kat rumah aku adi PKBM laut dengan memakai seluar hitam baju PJ warna putih tu di mana ramai orang menggelarkan cara pemakaian tersebut seperti TAIK CICAK?
TAIK CICAK KAU PANGGIL? haihhhsss~ okay okay,hari rabu exam LK dan BI.
ahaha! LK! for the first time exam (budak budak 4 Awam 3 ) TIADA YANG TIDUR KETIKA MENJAWAB KERTAS! hooraaayyy! tahniah.hahaha. finally semalam paper Awam dan juga Math Mode.uhuuuu~ 

ketika exam math mode sumpah lawak nak mati siot! almaklumlah semua dah teruja nak habiskan exam ann so ape lagi meniru kot.ramai budak yg meniru doe termasuklah budak laki yang duduk kt sebelah aku je ni.adoiii!
gelak gila bila dyorang punya trick nak bagi tiru dgn meniru.yang si Budak Elit dlm kelas ni lagi bagus,terus tanya cikgu soalan yg dyea x phm n x tahu terus cikgu bagi jawapan.hoooo~ gile lah cikgu math mode ni.baik lah pulak walaupun aku x berapa suka cara dyea ajar.wuuu~

okay harini bersamaan dengan 27/05 (Jumaat) memang ramai lah outsider yg x dtg sbb kene repeat paper Physics kertas 3.grrrr~ nasib baik be in group.hahaha! finally aku memang dapat siap! hooraaayyy! even de jugak orang yg menyakitkan hati aku ann.hishh! menyampah sial! nak jawapan yg betul je.pastu banding2kan dgn orang lain.sukahati aku lah,ni jawapan aku,pendapat aku.hishh! misalnya orang tu nak terkeluar taik,ko pun nak ikut ke? geli aku!

dah lah menyampah aku citer pasal kau.aku tau lah physics aku dapat berapa je tak payah lah nak menyakitkan hati aku.(=,=)

okay time rehat merempat berjalan2 bersama wani then masuk DM utk dgr ceramah pasal BSN.adoiii! tolonglah wehh aku x minat pasal faedah apekejadah kau merepek kat depan tu lah wehhh! ape lagi amek buku Harga Remaja aku bukak pastu TIDUR! hahahaha.Ain n Kiela dtg,ajak tanda kertas add math.wuuu~
aku dapat untuk paper (1) 43/65 je? teruk bhaiii! kesa ape aku! asalkan aku dapat balik bercuti! <3


No comments:

Post a Comment