Thank You

25 February 2011

Exam Result


ho ho ho~ haritu exam sumpah x cukup tido doe! aku membuta je lepas siap jawab soalan.nasiiiiibb badaaaann lah ann,
even aku tido awal pon ttp mengantuk.lantak ape aku! asalkan aku dapat tido.hahaha. =='
so results pon sama jugak dgn attitude aku annn,bhahaha! mana taknya exam 2 hari tapi subject ada 10.5 to 5 kod,mna nak baca semua ann,so selak selak aje lah.
dgn sukannye lagi,latihan rumah lagi.haihhh~ so busy~ +______+

nasib baik lah kan dapat jugak 2 A+ even blaja memain pon ann,shit! yg teruk nya LK dgn CIVIL lah.dapat D pulak tuh! padan muka kau Lily!
so for the first time in secondary school aku dapat 2 subject markahnye 90 and above.hahaha! teruk kan? sokay lah.ni baru permulaan.belum SPM bebetulnya lagi.hihi.

No comments:

Post a Comment