Thank You

25 February 2011

Dorm 2 (Asiah)

Guys! I LOVE YOU SO MUCH lah an,before this kita 14 and now kita ada 12 je.hihi.baru 2 bulan kita kenal tapi dah rapat gegila kan? haha.eh cop! kita ber-13 lah,aku lupa si Bibik kita tu,Dinie.hihi.

Sue
ni KD ktorang.eh cop! Kuli Dorm ehhh~ bukan Ketua Dorm.hihihi.
dyorang kata dyea ni tido lasak.haha.mana lah aku tahu sgt sbb aku x pernah nmpak dyea tido lasak.tapi dyea banyak sanat songeh nye.hihi

Ana
ni ustazah kita yerk.dlm ramai2 dyea punya agama dyea the highest.haha.dyea penyabar,memahami.selsa lah bila kwn dgn dyea.jarang nmpak dyea marah (maybe dyea ni x suka marah org kot~) dyea penyabar.

Ain
si dobi yg nak jadi PKD.ermmm~ no komen! aku malas nak citer memanjang pasal ni.haha.one more thing dyea ni selalu ktorang kaitkan dgn Ketua Kelas ktorang,Syed.hahaha.sikit2 kne kan dyorang.dah la dua2 sengal ubi habis lah kelas~ haha

Kiela
ni budak Elit weh.. budak Elit! ko jgn memain.x belajar pon boleh belambak A+ dyea.bapak arh jealous.so aku kne rajin lagi so aku boleh potong dyea len exam.haha.jealous ni bhaiii! tapi dyea sangat baik.xsuka cakap belakang n dyea ni penyabar jugak.

Syahirah
sorry,aku x berapa rapat dgn dyea so i dont have anything to say about her. :)

Ainie
hah! ni budak pandai lagi sorang tapi dyea ni gila2 cikit.BUDAK PELIK! haha. >< dyea ada nama komersial tau,Ainie corner lah,Ainie Sunlight lah,Tron Legacy lah (ni aku yg bagi tau),n mcm2 lah lagi.dyea baik,penyabar tapi tu je lah yg x thn nye dyea GILA!

Nabila
pelawok punya ummi.harap je Naqibah Dorm tapi mulut dyea bapak arh,ape yg dyea ckp ada2 je bende yg lawak+Pelik.BUDAK PELIK. dgn muka innocent dyea tu ann,pastu mata dyea yg buntang tu ann,haihhh~ jealous lah BUDAK PELIK!
dyea ni pandai gak ouh.tapi menggatal nombo satu.Izzi nak,Hafiz nak.haihh.lawak lawak~

Ainul
satu satunye budak Mechanical dlm dorm ktorang.dyea baik.dyea dah x byk ckp mcm dlu dah.better lah ann,even dyea lemah dlm pelajaran but dyea pandai in LK tauuu~ ko jgn memain dgn budak Mechi nih,perangai dyea pemalas mcm lelaki lah.blaja last minute but aku yakin next year dyea berubah 100% (!) nak bet? haha

Wani
sensitive tapi murah hati.dyea ajk kebersihan yg slalu memekak pepagi soh kemas dorm before gi skola.haha.saba je lah.dyea pon pandai actually. hihi

Yaya
budak current yg gila sekali (!) haha.best dgn dyea,kalau ada paper problems ke aku mesti share dgn dyea n Qaqa.bila abang blues lalu/diri je msti dyorang ni org pertama yg usha2 aku.hahaha

Kaka
our last member.budak Ampang yg selalu balik KTM dgn aku.dyea memahami,pandai,caring.dyea selalu share pengalaman dyea kat melaka as KD.dyea ni jujur,x simpan dendam.suka sgt kwn dgn dyea. :D

No comments:

Post a Comment