Thank You

26 November 2012

hi again

when people talk about this at first? everyone was saying 'OH NO!' 'I'M NOT READY YET' 'HURMM~ ENTAHLAH' and what so ever.

tapi everything was going fluently and WE ALL are glad sebab lagi 2 paper nak kene harungi.AWAM AND LK.

YES! and kami akan merdeka x lama lagi.mesti rindu kan masa masa sekolah.this is unbelievable.almost 5 years at high school,6 years at primary schools and 2 years at kindergarten.wow! lama woo aku study.
belum campur tolak aku kerja,aku study abroad over the seas ke.hihi (impian) *mata ke atas,tangan atas bahu*

kenapa eh? what a life~

what should I talk today? hurmm~ (thinking)
lets talk about CRUSH.

CRUSH?
bukan lah! eish. CRUSH!

everyone ada crush right? so am I. But we dont know how to confess him/her right? we all are same!

even dah berkawan pun but it is awkward.kekok.tak tahu nak cakap ape kan even dia just kawan kita.nak buat macam mana? nama pun crush. I do like him. Yes! I do!
tetapi dia pun ada crush.crush lain,NOT ME ofcourse.

nak buat macam mana? memang rasa geram+ sedih tapi kan dia bukan milik kita.eh no bukan KITA,it should bukan milik saya.haha. terasa jauh sangat bila dapat tahu mcm tu.
memang dia single tapi x semestinya dia x ada org yg dia suka kan??

this is hard for me.x tahu nak manage feeling kat dia mcm mana.takut terkantoi dan takut dimalukan nanti.
serious aku suka dia.aku hanya mampu tengok far away from him without a word to say.
bila dia senyum,he really makes my day.

alhamdulillah jugak lah aku ada banyak gambar dia on my lappy. hey guys! i'm sorry.aku selalu stalk kau on fb,twitter and at school too.harhar. (senyum hambar)
unfortunately aku dapat rasakan yg dia rimas dgn perangai aku.
ye lah aku bukannye lawa mana pun,perangai pun gila2. annoying sometimes. ermm~ its okay.

HE JUST MY CRUSH and he never know I DO LIKE HIM SO MUCH.

sorry for everything. erk! (awkwardness) haha

No comments:

Post a Comment