Thank You

29 November 2012

hari rabu

MOSTLY people will watch moveis on wednesday.because of what?! MURAH DARI PADA HARI YG LAIN.
so aku dengan diana decided nak tengok cerita

Istanbul Aku Datang :
 best lah! aku actually x berapa suka sangat tomok dengan beto pada mulanya. but semua orang kata it was HILLARIOUS and i have to watch it.okay fine!

sangat best dan kelakar.mujur x rugi.haha. every moment aku terfikir, wow! kan best dapat lelaki macam beto dalam cerita ni. eventhough tomok nampak lagi smart+ cool tapi kalau mulut macam haprak pun x guna jugak kan?

haha.

lepas tu another 30 minutes gap ktorang tengok breaking dawn 2. yg penuh dgn saspens. pfft!


based on this movie,it is all about renessmee (the girl) 50% vampire 50% human. epic kan?
teruja gila tengok.yelah layan dari awal sampai akhir.mana tak nye~ haha

alah! kristen stewart tu pun famous sebab cerita ni je. cerita ni famous sebab ada robert pattinson dgn taylor lautner je. ape daa~ =,= orang hensem je mesti laju je kan everything?

okay fine! memang aku peminat robert pattionson so what?! dah nama pun handsome nak buat acano? haha

keluar wayang dah pukul 6.nak carik tudung lagi. oh noo! duit tinggal copot je. gara2 makan kat old town,wayang, palazo kuning dgn pashmina merah.hihi.

boleh laa bergaya bila balik kampung nanti.hahahaha! *muntah hijau*
 thats all from me today.gotta go.byebye!

bak kata Dian(Lisa Surihani) dalam Istanbul Aku Datang

XOXO:LILY :)


No comments:

Post a Comment