Thank You

30 May 2012

HOLIDAY of 2012

minggu ni dengan minggu depan je aku cuti.ini lah aku luangkan masa dgn diri aku sendiri tapi homeworks dah awal-awal lagi dah beratur.mak aihhh! mati den.Bawak je homeworks balik rumah tapi kat rumah ni buku satu haprak pun takde.yang ada netbook je lah.hahahaha!

mesti budak2 dorm yg lain semua buat.termasuklah classmates aku yg bajet pemalas tu,actually dyorang siap homework cuma bila aku tanya 'aku tak sentuh lagi' ah penipu! hahahaha.




semalam hanging out with diana,her boyfriend and her boyfriend's friend,sorry i dont know his name. awkward tahap gaban.YES! it is kinda awkward for me nor diana.both of us scared of rugby players.seriously.aku ni dah la jenis yg x suka lelaki yang badan ketak lagi balak dia dgn kawan balak dia tu badan ketak.
aku makan pun diam menikus je.

dari awal hangout kat MidValley smpai balik,I am not feeling well.rasa nak muntah and sakit perut.grrr.pastu beli pulak nasi ayam MASIN.

whatthe?!

ape lah nasib aku.punya lah aku fikir hot stuff sangat ke balak diana,tapi ermmm,,dak dak rugby jep.huhu~ tatot nyeeww!~ hahahaha! *jk
gambargambar pun kureng,selalunye kalau hangingout/dating dgn diana bukan main gambo nye macam sepuluh tahun x jumpa.hihi.

ktorang movie marathon tengok cerita Hoore Hoore dengan Men In Black 3.actually for me,Hoore Hoore is a movie that suited for everybody.ye lah lagu lagu muzikal Sudirman semua ada dalam cerita tu.Best lah! lagi lagi ada Akim.ngauummm! hehehehe.

huuuu.keluar keluar aku terus pecut carik toilet.RAMAI PULAKKK..adoii! aku terpaksa tunggu dor now seating room 12. bila dah bercahaya je aku terus pecut masuk toilet dalam cinema,aku tinggalkan diana dgn bf dia.hahahaha.mampus aku dah x tahan sejuk aku tinggalkan semua org.SORRY GUYS..hiii~ baruu 10 minit tengok men in black,diana bisik kat aku 'Lily,Aku dah mengantuk' same lah kita diana!

awal awal cerita tu bosan nak mampus,at last dia ada selitkan thriller and gags.okay lah jugak cerita ni.berkaitan dgn sains.after all,ktorang keluar wayang straight away balik naik KTM without but a new ticket.weh lepas lah weh.hahahaha.singgit untuk pergi dan balik midvalley.hahahaha.jadi selama ni dah ramai org rupenye yg menipu bila naik KTM.hahaha.

sesak as usual.

sesampai nya ktorang kat stesen putra,jalan kaki pulak gi The Mall.err apa nama baru dia pun aku tak ingat suda,lantak ah! ktorang jalan2 around The Mall.tujuannye usha mamat handsome.eh tak de lah,ktorang singgah the mall untuk ke toilet AGAIN and also Auntie's Anne.

baru je nak jejak LRT putra pulak,ada lah sefamili dari Iran yg nak ke Bukit Bintang.adoii! English aku berterabur,harap2 dyorang faham apa yang aku cakap.nak translate pun tergagap2.ape lah.nasib baik dia smpai kat titiwangsa sama dgn ktorang so aku boleh tunjukkan arah ke monorel.

ade pulak mamat dari pakistan yg nak ke Times Square.adoi! lagi kene cakap BI,baru nak turun tangga jalan kaki nak balik rumah,mak cik ni pulak tahan aku.mak cik ni nak ke KL sentral,aku tunjukkan jalan ke monorel gak.ahahaha.ada bakat nak jadi pemandu pelancong kan? hehehe~ so smpai situ je insiden yang berlaku semalam.start from bad day and at last ktorang berbakti jugak.kehkehkeh. hahahaha!


No comments:

Post a Comment