Thank You

18 November 2011

untuk awak yang perasan bagus

terima lah dari hati saya yang membuak buak ingin mengatakan bahawa:

seriously-shit,aku makin hari makin menyampah tengok muka anda yang x seberapa lawa lah konon nya hotstuff gituhhh,mulut aku lebih berbisa dari apa yang anda sangkakan yea.
YES!
I admit yang saya bukannye baik+alim+mempunyai rangkaian yang luas (kwn yg ramai) tetapi I BE MYSELF.everywhere and everytime I am not hipokrit.
Bak kata Ateh 'nobody and nothing can affect me negatively' right? yeaahhh.Aku x rugi kalau di TTJ aku x de ramai kwn+x de sape nak jd kawan aku.cuma yang penting aku universal,aku tegur semua org sama rata.

Terpulang nak kutuk or nak pulaukan.
kalau kau fikir kau pandai plus lawa,how about you change your attitude to be a good person in front of the other? walapun kau mempunyai bakat dalam menyusunkan kata-kata yang pedas,haaa!! kan boleh dibuat essay for SPM kelak. please lah jgn jadi terlalu bangga diri sangat.

orang di sekeliling kita memerhatikan kita tahu tak? aku rasa mcm aku duduk dlm tempurung bila x universal? bila dah kelompok kelompok mcm tu x bergaul dgn orang,apa org lain fikir pasal diri kita? SELFISH right? Sombong lah bagai, tu org yg kata.

okay disini saya nak memberikan beberapa nasihat (terpulang nak baca or what) . even aku x sebaik mana pun,tolong lah jaga adab dan batas berkawan,jgn memperlekehkan kwn or buat muka.menyampah.kata je AKU OKEY DGN SEMUA ORG tapi perangai.MasyaAllah! AKU MALAS NAK GADUH GADUH bagai,hello aku ckp tu sebab its just a peringatan,

aku caya bila kau dgn geng2 kau tu bukannye buat kerja sgt,PEMALAS 2x5 jugak kan? kelas sendiri pun bukan nak tolong kemas.weh please lah jgn buat perangai mcm tu lagi,
Syaza pun ade ngumpat pasal attitude kau,Izzah yang Dorm7 tu pun sama.malu doe aku.aku tahu 2 tahun je aku kene kwn dgn kau.tapi kalau lepas SPM kau nak buat apa pun kau buat lah.aku tak kesah,tapi jgn sesekali memperlekehkan kwn kau,sekali Tuhan bagi balasan kat kau baru tahu nak mintak maaf bagai.

No comments:

Post a Comment