Thank You

01 June 2011

nak mencarut (JGN BACA)

bila aku dah nak mencarut sangat memang kat sini je port yg paling dekat sekali dengan aku.terpulang lah korang nak baca atau tak post kali ni.sumpah aku geram tahap maximum sekarang ni.


________________________________________________________________________




okay memang bukak facebook untuk rileks kan minda kita ann,1st hour mmg layan habis lah kan.tetibe pastu wani bercerita pasal budak yg bernama E tu.terus mood aku berubah.like a hell bhaii ayat kau.ape masalah kau jantan? nak je aku tumbuk muke kau waktu tu jugak.

derr~ (++) okay.pastu aku okay.tetibe si A ni pulak tetibe nak gatal penuhkan notification aku.semua status aku dyea comment dgn ayat yg sgt menyakitkan hati aku.aku layan mcm biasa sebab dyea classmates aku kan? aku pun take it easy laa,hish part UNLIKE tu memang aku menyirap.dyea baca wall aku.semua.chet! kau apahal lah jujur nak mampus sangat weh.nak stalk pun beragak laa.be anonymous lah wehh. derr == dah lah kau UNLIKE dekat yaya punya status yg dyea bagi kat aku.pabo anya?? haiissshhh~

dah lah stalk fb aku pastu kau comment semua status aku dengan shit words kau tu.balik kampung lah weh (!) aku x batak nak kwn dgn kau weh.kalau aku x berperikemanusiaan lah kan memang aku remove kau time tu jugak.

then chat dgn wani dekat status comment dyea,derr~ =.= sorang jantan lagi (kawan wani).awal2 conversation memang baik tahap angels tapi bila tahap ayat dyea 'kenduri arwah ko la'.memang free2 kene habu aku weh,dah la aku bengang dgn 2 ekor jantan tu,tambah dengan kau punya perangai.memang mood nak online fb terus hilang.

bodoh lah korang.tiga2 jantan ni.geram lah aih! cam kimaks je perangai.x payah hidup sbg manusia lah weh.damn you! =.= pabo! chongmal pabo! today i'll let you all live with your fucking word to me.but not the other days. remember this (!) TALK SHIT AND YOU'LL GET HIT +_______+

No comments:

Post a Comment