Thank You

31 May 2011

O_o !

oh my! harini bangun pukul 9 pagi? gile ahh weh~ selalunya akq pergi kerja pukul 8,8.30 mata aku dah celik.
tapi tadi bangun pukul 8.50. ellehhh~ lagi 10 minit lagi.okay tidur then bangun,pura2 terkejar sana sini.(gimik je tuu =.=)

bukak astro ria,tengok cerita Just My Luck kot tajuk dyea yg ade Lindsay Lohan berlakon tu.lehh~ dah beruban aku tgn cerita yg sama.derrr~ =.= buat milo n cecah biskut for my breakfast today.awww~ teringat kat hostel yg ku rindui.selalu nya masa2 ni lah ktorang baru bgn dr tidur then buat lah gotong royong ke ape kea ann,yg penting bila sorang keluarkan tin biskut,semua akan follow n duduk arh ramai2 kat tengah2 alam yakni dorm yg kecik n sempit tu.eyyyy~ rindu nya time tu.aku rasa rugi balik KL sekarang ni.

even ade semua yg aku nak tapi without kawan/teman kat dlm rumah ni tetap jugak bosan.so kerja aku lepas tgk cerita tu,carik biskut lagi then online.erhhh! sangat membosan kan hidup aku T_______________T


______________________________________________________________

malam semalam have a chat with Amirah Syamimi and also Syazwani Syamsaidy.pastu dengan Eliya Zainee dpt chat sikijap jea ouhh.sebab mata dah stim bonar dah.sangap sgt nak kat katil tu.haihhh~ terpaksa layan *oppsss~ 18 tahun keatas punya ayat lah! ==

yg si Fazira Little,Mimi Mitot,Syerra asyik mengeLIKE status aku je kerjanye.haihhh! bosan nak mampus tgk notification dr org yg sama jea.haha.selebet! +___+

smalam sempat IM dgn Syazwani Syamsaidy dgn Jay sengal tu (yg aku ingat laaa).x pasal2 aku kene perkataan GILA and also PENCURI dari Jay.haiissshh~ selebet punya mamat.name nak glamour jea Jay tapi nama Melayu Aidil Firdaus.Nama ni jugak laa yg bawak kau masuk syurga nanti wehh~ hahaha

lepas borak borak tu,OFFLINE.then naik katil bukak novel.heisshhh! rugi aku pilih novel tu.x best kot! derrr~ bace je arhh! smpai terlena.heeee~ akibatnya AKU BANGUN PUKUL 9 HARINI!! grrr ><

No comments:

Post a Comment