Thank You

29 April 2011

Ujian Selaras 2

Every two month,we, as student of SMTTJ will having an exam.oh yeah! on the last US2,I was performed well and my results better than US1.hihi.

okay dah,malas nak berspeaking-speaking kat sini.tak payah nak jadi minah salleh HIPOKRIT.so cakap je lah bahasa pasar yerk =,=

dalam kelas,aku dapat nombor 4/33 berbanding dgn US1,aku dapat nombor 8/32.hihihi~ hebat tak? 4 orang aku potong wehh! lagipun x pernah dalam sejarah sekolah menengah (even dekat convent pun) aku x pernah dapat top 5 in the class.hhaha (!) that is awesome right? haha.

MANAKALA

dalam tingkatan pula,x pernah dalam sejarah aku dapat Top 30 weh.eh salah kalau nak tgk dari keputusan aku, Top 20 doe! (nombor 13) sumpah nak nangis je weh.x pernah pun aku rasa bangga dgn diri aku sendiri sbb aku tahu ni semua hanyalah rezeki aku :) Alhamdulillah~~~

kesemuanya aku dapat 3A,2A-,3B+,2C
alamak(!) ada jugak C tuuu~ LK & ADD MATH lah kaaaannn errmmm~ sabo je laaa!

kenapa lah aku x dilahirkan untuk menggemari Lukisan Kejuruteraan tu weh?? bapak arh! bende yg orang lain kata senang nak score aku kata susah.bende yang susah bagai physics + chemistry yang dyorang kata susah aku kata senang nak score.lagi-lagi Sejarah.haihhh~

tiap kali masa Sejarah aku je selalu kene attack dgn cikgu.aku tahu lah result sejarah aku gempak,x bermakna aku fokus time belajar,maybe minat aku yang amalkan baca buku sejarah sbg bedtime story kot.hahaha.cube lah dulu.mana tahu Sejarah korang better ke lepas ni.hahahaha.sejarah actually senang and best tau! hahaha.try laaahhh!

No comments:

Post a Comment