Thank You

13 March 2011

usia gadis menggedik

 dalam lingkungan 13-19 tahun.
nak tahu apa yang terjadi selama aku hidup dari umur aku 13-16 tahun??
okay okay! i'll share it here! hihi (segannya~ ><)

When I was:

13:
masa ni first time masuk convent aka Sekola Menengah.so menggedik lah amek nombor budak2 laki n try lah menggedik bagai nak rak kan? haha.sumpah bodoh.siap main jual jual nombor pulak kann,bodoh gila time ni.ko pikir jual nombor ni mcm jual ikan kat pasar tu ke huh,wahai lily syahida?? =.=

14:
masih segar dalam kotak ingatan aku bahawa 26/02 merupakan tarikh keramat bagi aku (kononnya lah kaaannn).sebab apa? sebab tarikh ni lah kali pertama aku 'dilamar' (eceh x bole blaaah) untuk bercouple dengan si AA.hahaa.lupakan je lah laki ni.lagipun sekarang aku mana de paper ngan dyea dah.dyea pun dah jadi budak hot.mana nak tegur aku ni.lol =,=

dalam umur ni jugak lah aku mengenal erti persahabatan dengan cinta.aku lebih mementingkan kawan aku lebih daripada dyea so bila aku mintak break (minggu exam plak tuu) aku jugak yg menangis seharian.lantak ape aku dah kecewa kene tipu mati matian lagi dengan si AA tu.kimak betul!

sebab dyea jugak lah smpai ke sekarang aku takut untuk bercouple dan takut ditipu mati matian lagi and sebab dyea jugak lah aku dah takut nak rapat dengan mana2 laki pun,aku x percaya lelaki lah nak disenangkan ceritanya.ermmmm~

15:
masa ni zaman mmg x tengok mana2 laki lah kan.sebab nak PMR.TAPI kalau lelaki korea tu memang pantang lah kan kalau x tengok.smpai terbawa2 mimpi lagi tau.kalau dulu aku angau kan si MIR dengan si ELI tu.sehinggakan ktorang bangkitkan isu mengandung anak dyorang lah tu lah ni lah. (rekaan semata2 je =.=) punya lah jauh ktorang mimpi nak berkahwin dengan orang korea tuuu.memang sampai ke tua lah kan x dapat.hahahaha.niang merapik je lah korang ni.

umur ni jugak lah aku mengenal erti BFFL( best friend for life).banyak kenangan yg tercipta dekat SMK Convent Sentul sehinggakan time Pasca PMR ktorang lah group yg paling gila2 sekali.I'M IN LOVE WITH THEM <3333 muah muah.. :D

16:
bila dah bergerak sendirian without member2 terapat sejak dari sekolah rendah lagi,for the first time aku ckp ann memang kekok sekali bila nak gunakan perkataan saya-awak tu.memang geli geleman lah kan.lagi2 sekolah campur.dah la aku ni dari sekolah perempuan,perangai pun mcm setan je ann.sampai je kat TTJ terpaksa cover2 sikit.chett~ kelakar doe.

pasal lelaki? jangan cakap! aku malas nak fikir at the momment.korg pun tahu yg aku x berapa suka bila cakap n rapat dengan budak laki ni.lgi lah dok sebelah2 n rapat2.bila dah disuruh mengajar tu nak tak nak terpaksa lah kan? kang rugi je air liur aku membebel,dyorang x phm.chet! tambahan dalam group BM aku sorang je perempuan.perh! nyirap tahi arab je doe,dah la kene buli.dapat group dengan mamat paling poyo n mamat paling senyap dalam kelas.MasyaAllah~ hanya Tuhan je lah yg tahu betapa aku x sabar nak tunggu bulan 5 nnty.
lepas je bulan 5 memang aku terlepas dengan group yg entah apa2 tu.wtf! aku plg benci time komsas lah.sikit2 pembentangan =,=  wtf wtf wtf!

17:
belum diketahui.

thats all yg aku nak kongsikan with y'all harini.so jangan buat cerita kat orang lain yg aku ni sombong ke ape ke.korang salahkan si AA tu kenapa aku x percaya kat lelaki dah.thats all THANK YOU :D

No comments:

Post a Comment