Thank You

12 March 2011

12/13/2011



bangun pagi dah pukul 12.30 tengah hari.pastu pergi dapur nampak Mexico Bun ape lagi melahap lah aku kan.hihi.pastu lyn Secret Garden kejap even x berapa paham jln ceritanya mcm mana an,masuk bilik ingatkan nak siapkan Homework tapi memandangkan buku rujukan aku tak bawa.aku pikir nak baring baring tapi sampai kesudah aku tertidur dengan nyenyak nye di atas lantai.

bangun kejap dl pukul 3 lebih kot tengok jam pun samar-samar je.tidur balik kat atas katil pulak ni.perh! mmg nyenyak nak mampus lah kaaann smpai pukul 5 baruuuu bangun.hihi.then tengok kat dapur agak lah lapar an sebab membuta je keje nya.aku pun maka dengan riang hati nya.makan nasi,ayam masak merah dengan lauk gulai kot nama nye.hahaha.ape aku kesah asalkan aku kenyang.smpai kesudah homework aku terbengkalai mcm tu je.tambahan lagi bila sudah dapat facebook,blogger,formspring mmg lupa daratan dan lautan lah kaaannn~ hahahahaha.memang betul hipothesis yg orang selalu gunakan,semakin hari semakin malas.hihi

No comments:

Post a Comment