Thank You

28 January 2011

raya cine! HOLIDAY!!!

haha.ckp pasal holiday je perh! seronok bhaiii! bukannye ape,penat lah setiap hari nak kne tido pkl 12am-1am smpai pkol 4am-5am.x mengantuk ke kat kelas.ha! mmg mengantuk.lagi2 waktu kritikal pd tengah hari.hahahaha

semalam balik skola trus angkat kain.wtf! lembab lagi doe! kureng asa betul! so masukkan je lah dlm beg then jemur kat rumah.pastu tetibe ade announcement yg ade bas sekolah hantar gi ktm/term 1.perh! berlarian ktorang dr Aspuri ke bas.mmgmemalukan doe! dgn beg berat dyorang soh aku lari.terpaksa~ haha.BODOH GILA!

then smpai KTM kne tunggu 30 minit plakk...perhh! dah la aku balik segsorang ni.nasib baik jumpe classmate aku yg bernama Syaza.

naik KTM dr serembamn (if cepat) mg dapat sit.so aku pilih sit yg plg tepi sekali lah sebab senang nak lentok kan tapi susah sikit lah kalau nak keluar tuu.then nak menunggu smpai ke BTS mmg lah byk stesen smpai aku tertidur lah kejap.even ngantuk nak mampus aku tp thn je~
then smpai BTS,mmg dijangkakan sukar nak keluar cz ade lah or arab yg x phm bahasa ni nak jugak msk.aku ape lagi rempuh je la.tetibe bile nak smpai ke pintu tu plak terstuck betul2 nak budak SMTTJ.dah la terstuck time aku dgn lutut dyea betemu.euuuu~ please lah.cepat lah sikit.buat malu je doe!

nak keluar dr stesen KTM tu plak,otw na naik tangga ni.terserempak dgn budak Perijaya yg sama ngan aku dlu.dyea kwn kepada Zul yg putih2 ciket tu.yg kecik2 tuuuu.kwn kepada Zul yg Aqilah Radzi adore sgt dlu tuuu~ haha.dyea la tuhhh! aku x tau plak yg dyea SMTTJ sama ngan aku.haha.kesian~

smpai kat LRT BTS,perh! sesak.kupikirin nak beratur nak msk ke stesen tu rupe2 nye beratur nak beli ticket.haha! nasib lah aku ada touch n go.so aku pon touch n go aje laa~ haha

naik kren yg first skali.mmg x dpt duduk lah ann,smpai je masjid jamek kot,baru lah dpt duduk.ko pikir dgn beg seberat 3 kilo batu yg aku sandang ni kne berdiri dari BTS smpai masjid jamek.boleh tercabut bahu aku ni tau!

smpai KL mmg alhamdulillah lah annn,smpai rumah lah x menyabo ak online.haha.x makan dr tengah hari lagi nii~ terus online.mmg gian lah ann~ pastu pastu smpai pkol 6 kot aku tido,igtkan nak smpai pkol 7 je sbb x elok ann,tido tym maghrib.
rupenye aku terbangun pkol 7 pagi keesokkan harinya (harini).perh! mmg tu lah kje aku,online tido online tido online tido~ ==

k rh x tau nak citer pea lagi.byebye je lah :D
<3

No comments:

Post a Comment