Thank You

28 January 2011

kene cubit

tarikh aku x hengat but it was my first time kne cubit dpn budak2 laki.omg! sangat memalukan.
idk yg ain n atowl gi toilet so follow je lah kiela cz dyea soh aku tmn kannn.then keluar toilet lalu dpn kelas Perdagangan 1.tetibe cikgu dyorang yg aja math (x tahu nama) panggil ktorang. then dyea tanya smbil tgnnye cubit lengan ktorang.aku nasib baik lah sikit cz dyea cubit baju aku lebih drpd cubit lengan aku nii.
fuck doe! sgt malu.

then ktorang dah balik ke kelas tetibe dyea dtg.sapa dyea tu? cikgu yg cubit ktorang tu laaahhh! yg budak2 laki kelas ktorang tgh main pintu pagar kat dlm kelas.dyorang biarkan Jay kat luar kelas.adoiyaii! bapak lawak doe! yg si zamir lah punya keje.then dyea kne bukak balik.terus kne cubit.sama lah dgn yg lain2 tuu.hahaha.lawak doe bila aidil jawab sumer soalan yg cikgu tu tanya.adoi~ yg lain sumer gelak je.malu kot~

esoknya,cikgu tu cerita kat perhimpunan pasal ktorang.bapak arh! semua gelak doe pasal pintu pagar tuu~ malu malu.siap sebut nama kelas ktorang dah! ==


pengajarannya,jangan pergi toilet beramai2.aku berjanji taknak pergi toilet dah except time rehat.

No comments:

Post a Comment