Thank You

29 January 2011

jealous jealous

dgn si A ni dr dlu lagi.dari sekolah agama lagi.aisshhh! senang dari tadika lagi lah.aigooo~ lama kan?

tadika:
zaman kecik2 dlu biasalah kalau apa yg kita x dpt smpai ke tua pon x puas hati ann.dlu si A ni budak pandai,selalu lah nama dyea sebut naik atas pentas amek hadiah tym anugerah cemerlang.pastu kalau tarian msti dyea lah yg bajet mcm otai kat tadika dlu ann.

but bila dah besar sikit~

sekolah agama:
dyea lh jugak budak yg selalu naik ats pentas amek hadiah tym anugerah cemerlang.dpt hadiah beso plak tu ann,yg aku ni tmpat ke 3/4 dapat kicik je~ kurang asam~ kalau tadarus AlQuran,dyea je lah yg leader nye/muke dyea je lah yg ada.

smpai budak laki yg aku 'suke' dulu tu pon nak kebas jugak.aissshhhh! melebey ni wehh~ aku suke dyea kau pun suke dyea.carik laa orang lain~ = = '

tapi aku lega bila dah msk skola menengah

sekolah menengah: (f1-f3)
dyea pegi mana ntah.MRSM kott.huhu.mmg dah ternyata yg dyea ni budak pandai,budak UPSR 5A.so aku dpt cerita dr abah yg bpk dyea hebahkan yg anak dyea dpt 5A n akan msk ke MRSM.hurm~ aku dah jealous lagi,mana x nye aku dpt 1 dyea dapat 5.x aci x aci!

sekolah menengah: (f4)
dyea msk convent balik cz dyea dpt 4A n aku keluar dr convent cz aku dpt 7A.aissshhh! part ni aku rasa semua org dah tau ann gerangannye siapa.so takpayah aku nak berselindung lagi ann,

aku bukannye apa,aku jealous dgn dyea sbb dyea lawa,dyea pandai,dyea peramah.opposite gila dgn si Lily Syahida yg x seberapa lawa,x seberapa pandai, dan x seberapa peramah ni.

aku jealous sgt2 bila dyorang gi KFC smbut bday wani n si A ni.aku jealous sbb dyorang rapat sgt. :'( kan best kalau aku join sekali.aku takut BFF aku kat convent dah lupakan aku.aku takut semua tu sdgkan aku sorang tekontang-kanting kat seremban ni x tau apa2 cerita baru.so sad ~

lagi satu yg lain lain semua aku tgk mcm dah BFFL gila dgn dyea.tu yg aku jealous tuuu.erm~ malas lah nak cerita panjang.buat tmbah dosa je~ sohaii!

doodlez :3

2 comments: